awwwww :*





hello and Happy Chinese New Year . Gong Xi Fa Cai kepada penganut yg beragama cina :') angpau angpau , limau limau mana mana ? nyonya sekalian esok jgn lupa pakai baju color merah yea . bawa tuah tuhh . HAHA #sengal 

Okay arnie mama aku ajar pergi jalan , sebab aku sorang je yg tinggal kat rumah arnie -_- adik abg aku semua pergi rumah tok . Haa ! aku malas nak pergi sebab homework yg cikgu bagi utk cuti seminggu nie , banyak gila wott . tapi satu habuk pun aku tak sentuh lagi just belek-belek jea . sebab start ari jumaat and sekarang aku stil demam , tak larat lah nak buat :\ sakit hidung . rasa mcm nak cabut je hidung nie . Errr '_' Okay myb esok aku tak pergi mana so aku akan try utk sentuh semua homework yg cikgu bagii tuh . HAHHA :p

Err arnie aku sedihh gila weyy . pagi tadi aku unline then aku chatbox ( IM ) ngn die . lepastuh aku buat die sakit hatii . serius mmg salah aku :| aku tuduh die curang ngn akuu . haaaaa (!) jahatnyee aku . sebenarnye aku jeless niee , aku tanak orang lain ambik die . Then masa aku keluar ngn mama and abah aku . aww sweet tak ? haha . okay lupa pasal yg tuh , lepas aku gaduh ngn die . aku texting ngn die , tapi die tak eply pun maybe die marah aku sangat kod . masa tuh aku rase nak nagis :'( mmg dah nagis pun bukan nak lagi . tapii aku tabah kan diri kau :\ Then lepas tuh mama aku ajak aku kluar , mula - mula aku ingat nak beli lens kat kedai tapi aku tade mood , aku takut , dalam fikiran aku semua berfikiran negatif . aku asyik fikir yg die akan mintak putus ngn aku . haaa shitttt --' Okay then aku follow mama aku msuk sebuah supermarket . lepastuh die eply text aku . die tnye aku , aku buat relay ngn sape dalam fesbuk tuh -_- Err jeles kea ? aku buat ngn adik angkat aku lahh . lepastuh texting punye texting , Haaa soalan yg aku fikir tuh kuar dari text massage tuh ! shitt terus aku tade mood masa tuh . mama aku cakap aku buat bodoh jea , rase nak menangis jea kat kedaii tapii tahan lagi . aku mengadu kat adik aku . die tnye nape ? tapii aku tak sanggup nak citerr :'( aku sayang die weyy . aku tanak break ngn diee .  And texting texting , cakap punye cakap akhirnye aku ngn die berbaik semula :') aku stil couple ngn die  yahoo masa tuh hanya Allah je yg tahu bertapa gembira nye aku . baru lah senang sikit aku nak berjalan .
HAHAHA :D Alhamdulillah hubungan aku ngn die stil kekal . 

Okay lepastuh abes gaduh tuh , heee smkin sweet pulak kita kan biy ? Iloveyoufuckingdamnmuch <- okay nah bace nie yea , aku sayang kau okay . aku tanak berpisah ngn kau okay ? ade paham . kau dah janji ngn aku kan yg kau tanak tinggal kan aku kan ? okay save text tuh yea , hahha . Muachhh :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan