Bagi saya gelaran nama saya 
-> Bby
Tentang diri saya 
-> Seorang yg mudah tersentuh and kuat menangis . haha . sorry
Ciri yg ada pada diri saya 
-> Jujur 
-> Tak mudah merajuk
sayang saya tak ?
-> sayang
kenapa ?
-> sebab awak baik and sayang saya seadanya
Nama saya yg awak save yg dalam eset awak ?
-> Eyra Liovila's
Awak nak saya jadi apa untuk awak ?
-> Jadi peneman hidup saya
Nasihat untuk saya
-> dont naughty2 . ingat awak orang yg saya sayang 
-> Jawab soalan dengan jujur <-
Dari Abdul Azim Bin Abdul Aziz
Untuk Nor Amieyra Shahira Binti Nadzrie

Bagi saya gelaran nama saya 
-> Bby
Tentang diri saya 
-> Seorang yg mudah tersentuh and kuat menangis . haha . sorry
Ciri yg ada pada diri saya 
-> Jujur 
-> Tak mudah merajuk
sayang saya tak ?
-> sayang
kenapa ?
-> sebab awak baik and sayang saya seadanya
Nama saya yg awak save yg dalam eset awak ?
-> Eyra Liovila's
Awak nak saya jadi apa untuk awak ?
-> Jadi peneman hidup saya
Nasihat untuk saya
-> dont naughty2 . ingat awak orang yg saya sayang 
-> Jawab soalan dengan jujur <-
Dari Abdul Azim Bin Abdul Aziz
Untuk Nor Amieyra Shahira Binti Nadzrie










Tiada ulasan:

Catat Ulasan