- Aku rindu semua yg lama :'( -


                                               

Yeahh now dah masuk bulan dua , but bulan dua pun dah nak tinggal kan sebab bulan tiga nak datang , tapi apa yg berlaku stil tak ade perubahan , Semakin hari semakin nak dekat je dah :') Okay kita dah jarang unline fesbuk  , tweet and blogger . kita rindu nak offline . tapi kita malas nak unline dahh . Semua dah lain . semua dah lupa kita . yeahh kita tahu kita nie tak lah panas mcm2 orng sane tuh . semua ingat dieorang even budak2 panas tuh tak pernah nak tegur or layan chatbox korang but korang still je nak tegur . Bagus btoii korang nie kan ? Hahahha :D

Ehmm , Btw nak cakap yg kita rinduu time dlu2 . Rindu time dlu ngn Azim :') Rindu nak cakap2 ngn dia kat fon then die suruh ckp iloveyou but sekarang mcm dah lain , Yea mmg aku ngn dia jauh , Tapi aku doakan satu hari nanti aku akan berjumpa ngn die , even sekejap pun tak apa . Ehmm aku syg diee . aku paling tak suke kalau gduh2 ngn dia . Dia selalu marah2 aku time aku ade buat salah , but kalau aku die buat salah okay foneee aku watlek je kan ? sekejap jea aku merajuk ngn ka , tapi kau punye lah lama , Yeahh aku tahu lah laki tuh ego but takleh ke nak mgalah sikit haa ? Nie tak aku jelah yg mengalah selalu ngn kau . Ehmm azim sye tahu perangai awak nie suka bergura tapi nape cara awak berguraw tuh mcm serius ? Seriuss takutt ngn apa yg awak ckp . Ehmmm :') Awak betul kea awak bosan text ngn saya ? ehmm tak silap saya dah 2 kali awak ckp mcmtuh , first masa awak marah sye sbb sye mintak maaf then time tuh awak marah saya , and time sekarang awak ckp serius sye main2 kan ? ehmm . Awak saya rindu time nak gayut lama2 ngn awk . then kita cakap kat fon punyer lah lame . then  tutttttttttttttttttttttt tuttttttttttt * kredit dah habis :D haha . Seriuss besttt cgt , Hope semua nie bule akan berlaku lagii :'D Ehmm aku tak tahu why masa aku update nie , air mata aku mengalir , ehmm . IMISSYOU 

        Awak saya jeles ngn awak kalau awak ckp ade perempuan nak ngorat awak , 
        sebab saya sayang awak :')
        Awak saya rindu awak kalau awak tak texting ngn saya ,
        sebab saya nak awak sentiasa ade dengan saya :')
        Awak saya rindu suara awak , 
        sebab saya takut nanti saya tak dapat dah nak dengar suara awak yg comey  :')
       Awak saya nak awak .
       Sebab saya tanak kehilangan awak :')
       Awak saya SAYANG awak 
       saya tak tahu Sebab apa ? saya dah mmg sayang awak ,

Even sesuatu hari nanti saya dah tak ade or apa2 yg terjadi kat kita punyer relay . saya harap awak takkan pernah lupa semua saat nie , Ingat walaupun saya ngn awak terlalu jauh . tapi Allah kurnia kan saya hati , dalam hati saya ade awak , awak jgn pergi kemana2 ya ? duduk je dlm hatii saya nie okay ? Awak saya mintak maaf selama kita berkenalan and sekarang jika saya ade buat apa2 , pleaseeee saya mintak maaf sgt2 . Saya sayang awak Azim 
                                                                                                                            A'A
                                                                                                              -Amyra Azim -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan