- saya sayang awak -



Wahai pemuda pemudi sekalian , Apa khbar pak :D 18/03/2012 yehuuu Me + him = 2 month :') Me love him so much :] Dia pakcik Eyra yang paling sweet :p Paling Carring yg teramat sangat :'D Paling comey --' Paling baikkk . Paling jahatt :E hahha *Joking only . Me suka cakap ngn dia dekat handpone . suare die manjee sih . Suka cakap dengan dia eyra buat kuat , then ambek fon letak at telinga rapat2 . Awww bestt :p Then mengjing apa dia cakap lepastuh die pun tak tiru jgk . Err -,- penyibukk je lah . haha kami suka gayut smpai cerdit abis . lepastuh mulalah tak text bape ari then ase rindu yg teramat padahal bape hari je tak text . haha gedikkk :D Tapi serius cakap kalau tak text die even bape ari je mesti rindu die , mesti asyik tengok at fone takut die ade text ke apa . kalau tak ada err kecewa ase , tapi kalau ade yuhhuuu happy sangat dapat text dari die tuh . Lalala ^^ Eyra tak suka cakap at dia if eyra nie tak sihat . Err nanti ada lah dia paksa aku suruh makan ubat jgk . Tapi eyra cakap at dia taknak mam , ubat tak sedap . pahit , then kalau eyra tanak dia ckp lah mcmne ' Makcik ubat mana yg tak pahit haa ? semua mmg tak sedap . mcmne awak nak smbuh nanti ' haha aku cakap ade apa ubat tak pahit , ubat vitamn C . haha die ckp aku mengada . why die suka cakap mengada haa ? --' Err aku tak ngda lah pakcik . kalau pakcik mmg betol mengada . haha :p  Next Blablablaa --' malas nak type dah . tape lah biar Me + Him je yg tahu apa kita lalui ^^ haha . wekk
ME + HIM = LOVE YOU SO MUCH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan