Happy birthday to me xD

Yes 13 April My beday . Selamat hari Lahir for me and selamat hari tua and selamat menghadapi peperiksaan SPM :> Yess my year SPM CANDIDATES ohh lalala shitt --' Tapi kena terima kenyataan :') Malam time beday tuh best gilaa , kenapa ? haha . Azim wishh kat akuu :'> Dia wishh mcmne *Lalalalala * khabiss :D
haha , Best cgt . ramai yg wish kat facebook , Kat telefon , and kat sekolah , Thankyou so much k . iloveyou all . hhe :> tapii aku sedih sbb kawan baik aku yg suka buli aku tak wishh pun at akuu :'( Dia tak ingat aku dah tuhh :\ Kfineee lah . 
Wutwutt ada budak nie kan kan dia ada tulis something pasal beday aku nie at blogg dia . serius terharu den membaca nyee , Nak bace ? Okay nie link blogg dia -> here :) <-- okay tgk lah disini , ada pasal kita kan ? haha , saya sayang dia sgt2 , dia akak saya yg paling setia ngn saya , yg lain semua tipuu nak jadikan saya adik diorang2 :\ *kecewa . Tape lah saya ada akak yana saya yg sentiasa ada bersama saya selama kami bersama , Even jauh dia paling dekat bagi aku , dia yg selalu tlg aku bila ada masalah . Eyra sayang dia . Dia paling lama ngn eyra , Yg lain semua tipuuuu :< Err fonnn . 

                                          Okay kita dah muda , senyumm sayang :)
                                                     IloveyouAbdulAzim selamanya :>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan