Bye Mei , Assalamualaikum JUN

Salam korang . Pagi nie tepat pukul 12 bulan mei dah pergi tinggalkan kita semua kan ? Ehmm bytheway bulan mei banyak kenangan yg berlaku . Belum habis tahun 2012 lagi . Ehmmm :'] Still strong !! Okay 21/05/2012 me and Him was over ! Game over :') 4 bulan berakhir macamtuh . Janji sana sini and see ? what happen ? Just smile and pray I can do it the best after this happen . This happen no make me weak . Ohhno . I strong ^^ Even at the time I crying :'p I'm not spoiled but the same time I was so weak in love . Errr --' Myb after Eyra clash with me . Eyra dapat fokus utk SPM nie . Spm was Important okay :D Noplyingnoplying .. Spm not essay to take mark in paper exam -,- You no ! Blalalala . Sepanjang cuti sekolah ni Eyra ada extra class for one weeks . Thanks Teachers . Nah take one love from me  ♥ Muachhh :'p Okay Next story Esok eyra balik kampung . yuhooo taksabar nak jumpe ngn scandle eyra at sane :'p Who ? Rahsia okay :D

Sekarang Eyra and Azim Just being myfriend . Thanks Zim , First in my relay . After clash I and my ex boyfriend be my friend --' Err so amazing . Clapclapp :* Even me just friend but i so happy now . HIM Make me happy and ketawa mcm dluuu . hehe . Loveyou  ♥ Mcm tak ada apa2 y berlaku je . Ehmm pdahal ada . tapi nak buat mcmne , SAYANG dia mcmne pun if tak ada jodoh antara kami tak adalah but Don't Worry myheart it no for you again :') I give up for give my love at boy . Boy ? Haaa tidak dipercayai 100% WE SO SCARYYYYYYYYYY ! FCK ==' Kali nie eyra setuju ngn apa yg cikgu ckp yg kalau kita couple time sekolah . Perbelajaran kita akan merosot . Yes it true teacher . Lebiu ♥ All you talking was true . Myb after habis SPM . mane lah tahu terjumpa ngn someone special ke . Cewahhh berangan kuat :'p Okay anyway byebyebye loveyou xoxoxoxoxox

Tiada ulasan:

Catat Ulasan