Hello :')
Cubaa bayangkan , k bayangkan sekejap . 2 minit yeaa =='

Jenjenggg . Apabilaaa Allah tarik nyawa kita ? ehmm takut takkk ? 
Okay sebelum nyawa korang di tarik apa yg korang nak buat ekk ? ehmmm kalau eyra lahh kan 
Eyra nak tengok mama and abah kita senyum kegembiraan dluu :') Nak happykan diorang dlu sbelum mata kita tutup ^^ Ehh smua org mati k . Jgn risauu . Tapi eyra kalau bolehh lah . Biar eyra matii dluuu . Biar eyra matii dluu k . Kalau mereka tak ada , eyra taktahu lah hidup eyra mcm nee nanti :'( YA ALLAH YA TUHAN AKU MOHON KAU AMBIL LAH NYAWA AKU DULU SEBELUM KAU AMBEK NYAWA MEREKA . EHMM :'( 

Then cuba byangkan nanti , kalau masuk hospital , then doktor check . dia ckpp macamne . 
*Awak , saya nak cakap benda sesuatu ni , saya harap awak dapat tabah kan diri awak okay . ehmm awak ada masa bape bulan je utk hidup * agak2 apa yg korang rasa time bila doktor ckp mcmtuhh ? :') heee
kalau aku lah kan if doktor ckp cmmtuh . aku ckp alhamdulilah :') Myb Allah sayangkan kita .

ehmmm , kbyeee :') loveyouuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan