2 months 7 days we are together :')

Hye people . Lama tak unline blogger sebabnye sekarang laptop aku dah banyak dengan cap tangan org lain . Haiyaaaa xD sejak laptop yg satu lagi rosak , netbook aku yg kecik molek ni jugak lah yg jadi mangsa mereka utk mengunakannyee :') Aku ? Hanya mampu unline kat fone aku yg always disisi aku tuh . Bytheway Hari punye cerita nak cakap fasal hari special aku ngn dia

28/03/2013 aku dengan dia sudah masuk 2bulan tapi memandangkan aku lambat update so kiranyee kena naik sikit jadi dua bulan tujuh hari . Alhamdulilah pejam celik pejam celik aku punyer hubungan dgn dia dah mencecah dua bulan tujuh hari . ehmm dalam masa dua bulan tuh dalam pelbagai dugaan cabaran yg aku hadapi , First aku punye kes then dia punyer kes . deal right ? bytheway dia punye kes morethan dari aku :') semuanye berlaku tanpa diduga . 17/03/2013 kitaorang hangout sesama ngn kekawan aku dan dia . hmm gila harituh hangout paling thebest :'D Kami gelak bersama , Makan bersama , Jalan bersama , Pegang tangan bersama , Bergurau bersama Even time tuh kaki aku gila sakit melecekk . yeahh perhh memang terasa sakit Yg teramat sangat --' sampai kaki pun penuh dengan plaster Tapi aku still nak jalan ngn dia .. sampai balik tuh berpimpim dgn dia . hmm 

Tapi malam tuh ? Eynaaa echaaa tidur rumah aku . Taktahu why malam tuh aku rasa mcm lain mcm jee . Nak tidur pun rasa mcm takboleh nak tidur jee . Tktahu kenapa sehingga lah eynaa jerit mcmne *echaa myraaa dah tidur ? Terkejut time tuh then eyna tunjuk kat aku tweeet dia ngn girl lain :'( Ya Allah time tuh hancur gila rasa hati ni . Menitis air mata akuuu . Terus ak ambek fone call dia . Nak tahu penjelasan nyee . Tapi dia cakap twitter dia kawan dia hack . Tapii aku kenal kau , ak tahu ayat kau . ak kenal ayat kau mcmnee . hmm untuk tenangkan hati aku . Ak dengar je dia cakap . Lepastuh stalker lagi tweet girl tuhh . Terjumpa gambar mereka berdua . Ya Allah time tuh hati aku gila gilaa sakitt , Rasa nak menjerit jee . hmm air mata aku mengalir ngn lajuu tapi nasib baik eynaaa echaa ada time tuh kalau tak memang aku dah pengsan dalam bilik tuh seorang diri :'(

Keesokkannyee . Eynaa suruh dia jumpe ng aku utk sttle kan masalah ni . hmm masa tuh kalau boleh aku tak nak meet dia sebab hati aku sakit gilaaa . Ak eynaa echaa langsng tak makan apa apa sebab tk ada selera tahuu . Kami tak percaya apa yg dia buat kat aku .. Dari rumah aku pergi ke rumah eynaaa dgn tak makan apa2 kitaorang jalan kaki balik .. Dia text call eynaa je yg balas and akat aku tak larat time tuhh . Ak tanak meet dia sebab aku takut dia akan lepaskan akuu .. hmm dia tak ambek exam pun semata mata nak selesaikan masalah ni ? hmm kenapa sampai macamtuh sekali ? k bla blaa malas nak citer panjang . Air mata aku tiba tiba mengalir nii  maybe still teringat even dah selesaiii ...

Hmm harap apa yg berlaku tak akan berulang lagii . Awak percaya lahh saya cuma sayangkan awak sahaja . Tak pernah wujubnyee org lain dalam hati saya ni , walaupun awak dah pernah berlaku curang dekat saya tetapi saya tak pernah sesekali nak balas dendam semua tuh sebab bila saya dah syg seseorang tuh saya akan hanya akan sayang dia je tapi bila hati saya dah terlalu sakit ? Hanya kata MAAF yg saya tk dapat nak terima lagi dan mungkin saya akan benci org itu :') Awak tolong hargai saya nanti bila saya dah tiada awak tak perlu lagi nak hargai saya cuma skrang saya nak awak hargai saya semasa sy masih bernyawa :')

Awak saya rindu segalanyee tentang awak , Saya harap relationship kita kekal . Insya Alllah . Kita sebagai hambanyee hanya mampu merancang tapi Dia yg akan menentutkan segala nasib hidup kita .. 

Iloveyouuu PUTERA ALIFF ILHAM BIN ABDULLAH :*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan