18/5/2013 hangout with si semek echa

Morning all , still berjaga . hmm damn boring now , Handfone silent jee dari pagi tadi sampai ke pagi nii :'c ohh lupa singlee , alonee .. Okay layan perasaan seseorang dalam bilik dalam gelap ni .. Bila dah kesunyian ni semua belaka nak diingat balik . Dear Ex imissyouuu -.- Even kau dah banyak sakitkan hati aku , ak tak tahu kenapa bodoh nyee aku sebab masih ingat kat kau yg tak berapa nak berguna tuh sebab kau dah tamat tempoh . Hohoho so cruel , Do I care ? Hahaha k k k . Okayyy back to topik , 18/5/2013 birthday si semek so keluar lah jejalan ngn dia , hmm tapi kitaorang hang berdua jee tiada teman sebab kami dua dua still single . so pity :'( Boleh dikatakan disetiap perjalanan pasti akan mengingatkan kembali kisah kami bersama si dia :3 Hmm echaa ngn aku bila jalan jee kat tempat yg kitaorang pergi mesti akan tanye mcmne *Ingat tak lagi ............ * Aku *entahh lah , Ingatan aku hilang :3 hahaha then jalan kat tempat lain aku pulak tanye si echaa , then echaa cakap Eh ? Ingat pulak kau , kata hilang ingatan . hmm ingat tuh ingat tapi malas nak ingat nanti sedih pulakk . hmmmm buat jelah fake kan .


Okay dimulakan cerita , Mula2 kitaorang pergi kat taman bandar sebab ada hari keluarga Bomba . Hmm sepatut nye family aku pergi tapi ayah aku kena masak kat balai pulak so mak aku tak jadi lah follow so time tuh pulak aku ngn echa nak keluar bandar then time tuh jugak family echa nak pergi situ so aku malas nak naik bas aku ckp lah kat echaa suruh je follow family dia then hantar lah kita nanti . hmm ingatkan sekejap jee rupanyee lama , Panas sgt kod time tuh . okay lama tuh ayah echaa hantar kitaorang dekat Megamall dlu first , Time tuh memang berpeluh habis , habis make up cair :'3 Haha tapi kitaorang ni kalau dah keluar bandar first tempat kalau masuk mall toilet lahh . hehe kasi cun cun dluu baru jalan . Bak kata echaa *itu Normal*Hmm dah siap kitaorang pergi lepak kat food court sekejap . dekat rumah kononnyee plan nak makan ni makan tuh last2 minum air jee sebab tak rasa nak makan . Haha buat kerja gila kita dua kat situ sekjap . Then crush text tanye kat mana , aku ingat dia dah kat town rupanye kat kolej baruu . hmm kk  okay dah lama lepak tuh kitaorang pergi Pejabat digi sekejap then ke cm . Mmg time tuh panas amat . hmm burn muka ... 

Then pusing kat cm pulak , crush echa text dia dah sampai yg echaa nyee pulak cuakk . haha masuk toilet pulak . Then wait crush echa akat depan F.O.S pulak . Crush echa tak perasan kod kitaorang pun jalan2 then echa text dia tnye nak meet ke tak , last2 meet kat KFC je . echaa malu malu kucing time tuh sebab crush dia duduk sebelah dia , hehe then jalan2 ngn crush echaa . Haaa yg geram nyee crush echaa ckp aku sama je pendekk ngn dia . Haha time tuh jalan sebelah crush echaa woo jgn jeles nyee chaaa :P 

Okay dalam pukul bpe tuh , si jerry text aku ckp dia tak jadi . hmm okay okayy . Then malas nak beria jalan je lahh , lepak lepak ngn crush echaa . lama tuh dia text cakap jadi pulak sbb mak dia dah balik . Haaa okay okayy . Tgh jalan2 tertiba terpisah ngn crush echaa , so kitaorang pun duduk lah lepak depan restoran Jonny's . Sambil duduk sambil mengata org tapi kalau diingat balik ....... hmm kat situ lah tempat first kitaorang hang sekali ngn ex ex aku ng echaa dan tak silap aku lah kat situ si ex echa melamar echaa . hmm okay banyak sgt kenangan kat situu dan hangout kali rasa tersangat lain kodd . Serius berbeza sgtt :'c Miss nak hang mcm dlu2 tapii tak apa lahh dah tamat . hmmm 

Btw even kitaorang berdua je hang time tuh , kitaorang happy jugakk kan echaa ? hehe then tak sabar nak wait eyna balik then hangout sesama HANYA BERTIGA !!!!!!!! Heee meesti seronok mcm harituh kita hang sebelum eyna pergi pindah perak . woooo rindu linduu nyee :'O

hmm okay malas nak taip panjang2 , dah mengantukk ni . Okay lahh byeee :')

Gambar hangout yg ada berapa keping jee snaping :)

me with echa :*

Alone :')

yeayy , ni hasil lukisan yg kitaorang bantu utk adik tyra , woo cantik kan ? Num 2 tuh dapat , tengok lah siapa kakak kakak dia yg tolong warnakan :'D

Me with dik tyra , Gmbar blur sebab time panas -.-

hehe :D

Echa with me again :*


Berangan di depan cermin , sambil bertanya siapa yg paling tinggi ? seee echa tinggi kan dari aku ? pakai high heel bolehlahh chaa :'p

Okay okayy . Take caree byee all :*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan