-> Azam aku 2012 <-

kalau boleh aku tak nak tinggal solat , nak cukup kan solat lima waktu . Insyallah :)
Nak dengar cakap Mama and Abah
 Nak cuba untuk memakai tudung apabila kuar dari rumah . hehe Insyallah :]
Tanak malas buat kerja rumah 
Siap kan kerja sekolah yang diberi oleh cikgu , tanpa menangung waktu . kalau tak banyak benda yg tertinggal :p hehe
Fokus masa cikgu sedang mengajar , Tanak jadi mcm form 4 , banyak bercakap jea dalam kelas . haha ^^
Tanya cikgu atau kawan apabila tak paham , Jangan pediam and bodoh sombong :)
Kurangkan diri dari kuar dari rumah . haha
 Sentiasa pergi ke tuisyen . Jgn Tahu ponteng jea .
Jangan kerap tak datang ke sekolah kecuali demam or sebagai nye :>
Kurang kan diri daripada unline fesbuk , blogger , twiter and sebagainyee
Jgn asyik sibuk texting je , bace buku tuh yg penting
Banyakkan membaca buku
Kurangkan menonton televisyen :)
Jgn makan makanan ringan nanti otak matii 
 Dengar cakap mama , walaupun die berleter . angap je mcm die sedang menanyi lagu untuk  aku (Y) 
buat ulangkaji banyak 
Jgn melawan ckp Mama and abah 
buat baik dengan orang 
banyakkan buat stdy group , bincang dengan kawan 


hoho , banyak tak azam aku untuk 2012 nie ? haha . aku selalu azam benda yg same , tapii azam ak tak 

pernah pun nak tercapai , hanye separuh jee :| Tape kan kalau kita ade niat yg baik utk berubah ? myb Allah

 berkati niat kita nie kan ? Sesungguh  nye manusia tak pernah lari dari buat kesilapan kan :] mcm aku lah ,

 tapii aku harap aku dapat laksana kan azam ak niee ,

-> SPM candidates 2012 <-

wish me good luck , and please doakan kejayaan aku yee :]

Jadilah orang yg berkebolehan kerana kejayaan akan mengejar kita :)

ALL IS WELL ♥ INSYALLAH

      




Tiada ulasan:

Catat Ulasan