- memory 2011 -










hello beautiful and handsome :] Eh bape jam je lagi kita akan menyambut tahun baru kan ? Ya Allah banyak gile peristiwa yg berlaku dalam 2011 nie , banyak gila kenangan pahit and manis yg tak dapat aku lupakan :') Aku harap dengan kehadiran 2012 nie membawa begitu banyak perubahan dalam hidup aku nie , kalau bule perkara yg berlaku dalam 2011 jgn lah berulang kembali sebab aku tak sanggup nak menghdapi nyee , 

26/06/2011 -> In a relationship with Abdul Rahman until now :] and i wit him dah msuk 6 month :] hope aku and him forever okay ? hee . ilovehimsomuch <3

9/11/2011-> aku telah kehilangan orang yg paling ak syg dalam hidup aku , Ya Allah mengapa engkau mengambil nye begitu awal dari kami :'( Mak Long eyra rindu mak long , bila mk long nak balik ? ehmmm :'( Sekali aku pernah mimpi mak long aku nie , masa aku mimpi tuh die ngn suami nye , myb mak long and pak long dah bahagia kat sane kan ? Ya Allah kau tempatkan lah mereka di dalam golongan orang yg beriman dan tempatkan lah mereka di alam Syurga :] Sesungguh nye kami merindui mereka , Tidak akan pernah kami lupa kan kenangan yg kami lalui bersama dengan mereka ,imissyousomuch . AL-FATIHAH 


Ehm , nak dekat akhir tahun nie , mcm2 dugaan yg aku dapat , aku takut perkara yg sme akn muncul balik taun depan . banyak gile kod kenangan pahit pada tahun 2011 nie . ehmm

1/01/2012 
--> I'm SPM candidates 2012 <--


Tiada ulasan:

Catat Ulasan