Update :')

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMH-Fk8b6LBSWGlxi1NxeIWEnH4rw2iXcu7KRLPD_BjLUCASLchuBFipp_JSLHv_ViVZ9V-ka3ZgTjEvXvWpYDC67qFlrkkQ4UoMCtya4Xa_-Cn2EOWkHDuXGAS5WtZkRTyZSup2r1ST8/s1600/assalamualaikum.png

Salam and Hi , Ehm lama gila tak unline blog ni and tak edit apa dalam blog nie . Ehmm rindu blog ni tapi apa lah nasib , ehmm dalam blog ni bnyak kenangan yg aku update , nak delete rasa sayang . Sebab kat sini jee kenangan yg tinggal , kat fon dah tak ada belaka dah , kat buku aku koyak and bakar dah . Ehmm kat sini and kat inbox facebook jee yg tinggal skrang . Tak apa lah aku redha ngn semua niee , maybe ada sebaliknye berlaku dalam diri aku ada hikmah nyee :') kchill

Hehe , nak tahu tak ? eyra dh tahu nama budak tuh act dah tahu lama tapi baru harinie boleh update . Okay nama dia kan ? K RAHSIA :'p hehe eyra suka tengokk dia . Tapi kan sejak kawan eyra kirim salam kat dia , acehh lalu je depan kelas kitaa . Awww sukanyeee tengokkk dia . Huhuhu . Then arituh lalu sebelah . Tiba jantung aku dup dup dup , cewahhh sweet gitu smbil lalu smbil pndg2 . Dia senyumm . Wahh lagii sweet :p

hehe , sbrnya sekarang eyra tengah exam trial SPM sebab tuh dah jarang unline facebook and blogger ni . Malas nak fikir benda ni smua . Tapi tadi add math susah :'( sedihh bhaii .
k lah nanti nak story pasal benda yg best berlaku , nanti lah k . K salam . Lebiuuu x0xxxxx

Tiada ulasan:

Catat Ulasan