No couple for this month

Hello and Hi , Okay exam trial dah pun selesai . Alhamdulilah aku bersyukur sangat sebab result exam trial aku lebih baik dari pra trial even ada berapa paper yg belum aku boleh kuasai lagi but InsyaAllah dalam masa berapa bulan ni aku akan gunakan masa tersebut ngn baik then kuasai apa yg lemah :') Firstly subjek addmath , My feveret subjek mcm ex aku ckp :) Hee okay permula ayat baru nie , Sebenarnyee tajuk topik aku lain . hahhha

Okay mulakan . kan ada satu page kat blog ni eyra ada cerita pasal eyra minat someone tuh kan ? if tak tahu pergi cari then baca ^^ heee , dia tuh form 4 *malunyee minat budak yg muda stahun dari kitaa . heee Okay eyra tak minat mana pun just gitu2 jee , entah sejak kena game ngn laki niee mcm tak minat nak couple dah . Ehmm entah lah , myb serik dah kod . Heee tak cara . Yg penting sekarang aku nak belajar betul2 then nak buktikan kat mama and abah aku yg aku boleh buat ngn terbaik SPM ni , then tunaikan impian mama aku nak tengok aku masuk Universty . InsyAALLAH mama one day nanti :)

--> Mohd Aiman Hafiz bin Yaziz <-- p="p">
hehe , Tapi buat masa aku nak single sampai habis SPM , then baru lah cari cinta sejati , Cewahhh :*
Btw doakan eyra berjaya okay . Lepasnie eyra nak off semua mcm eyra buat selamanieee :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan