Taken again :')

Salam and Hi all , lama tak unline harinie senyap senyap unline blogger nie . Heee :D Tadi kat skolah ada hari  Graduasi , okay tahu kan apa itu hari graduasi ? Okay dia mcm *Bla bla bla * k malas nak citer . Tapi yg penting mmg best lahh even tak dapat pakai jubah pun tapi dapat jugak nak pentas tuh , Harhar :p ehmm tak dapat pakai jubah pun sbb trial SPM aku punyer addmath ngn akaun --' Err . Act jelly giler kod tengok org yg naik pentas tuh but hanya mampu cakap *Untunggg larrrr * Okay malas lah nak citer pasal ni sbb bukan nak citer pasal nie pun . Heee


Nak tahu tak ??? heee tak tahu kenapa malam Isnin tuh kan . hee ada dua org melamar akuu . Tapi first org yg melamar aku tak terima sbb aku dah ada minat dekat someone niee . hehe :) Citer dia mcmne . Mula tuh aku unline facebook aku . Gila lama tak unline so harituh aku unline smpai pukul8 lebih . Then tiba ada satu benda muncul dekat tempat friends request tuh . Okay then aku pun accept dia . Lama tuh aku nak tulis kat wall dia *Thanks add * tapi wall dia tutup lah ==' Okay terus aku biarkan jee lah , if dia nak tegur tegur lah . Then lama tuhh dia tegur weyy , dia ckp thanks approve , then kami kenal2 dekat situu . Next , tengah bual2 tuh azan magrib . so aku nak ckp lah kat dia yg aku nak offline . Then lama tuh dia mintak number ngn aku .. hehe mcm tak percaya je laki nie , Okay taktahu kenapa aku time dia bagi number dia aku miskol dia ^^ selalunyee aku biarkan je lah Inbox tuh :D Sebab aku mmg tak minat nak layan sangat lelaki melainkan kalu aku betul2 minat kat boy tuh .. Okay dah lama tuh dia text , then aku call dia tapi dia tak akat . dia ckp dia buat slient . Ehmm okayy . lepastuh aku text dia tapi dia tak balas pun :( sedihnyeee rasaaaaaaaaa . tapi tapi kan lama tuh dia mcg akuu woott . gila ingat tanak mcg dah tadi kan :p and dalam time tuh jugak lah ada org mlamar akuu . Tapi aku ckp bagi aku masa , pdahal aku tengah tnggu si yg aku minat nie :D hehe okay aku pun text lah ngn dia . harhar text punyer text . then aku suruh dia call aku sbb aku nak dgr suare dia , Woott gila best suare dia , dalam ckp2 dia dandan jee mngjing aku , dia tahu aku ambek addmath then aku tnye dia kat skolah dia ada bpe class lepastuh dia mcmne --; Ada duapuluh , awak tolak sepuluh lepastuh tolak enam . K time tuh aku diammm . dia boleh gelakkk ==' Jhatnyee betul , Lepastuh dia ckp k tape lahh kita text jee lah adik dia nak tdur :D herher  text punyer text smpai pukul 2 pagi . Dia pun luahkan perasaan dia kat aku , Giler terkejutt , Dia bagi ayat sweeettttt :* Nak tahu ? haha rahsia . Yg penting pagi tuhh 1.15 a.m dia dah jadi aku punyer and aku dia punyer :D


Hee tak sngka , akhirnyee aku jumpe jugak laki yg boleh gantikan tmpad Azim , Tujuh bulan aku single akhirnye aku dapat someone and berharap dia tak mcm yg lain . Sebabnyee aku jrang cpat jatuh cinta ni , Yeahh dah serik kena game T.T Aku jatuh hati kat dia , Ak harap dia boleh jaga hati aku sepertimana yg dia janji dkat akuu , Lebiuuu booo xxxxx hope dia tk mainkan aku . Hope dia tk buang aku ngn suka hati diaaa .Saya cintakan awak tahuu Bie :* Mohd Izzudin <3 font="font" nbsp="nbsp">
15/10/2012 I'm taken with him 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan