Alone :'(

Ehmm sunyinyeee rasa hidupp . semalam demam teruk badan suhu panas sangat . Ehm tengah malam aku menangis , tiba2 aku teringat kat ex aku :'( kalau dia ada mesti dia suruh aku makan ubat kan . Tapiii ?? k smua nyee dh tk ada .. Ehmm bodohnyee kenapa lah ingat lagi kat laki mcmtuhh .  ehmmm :(

K rinduuuu aiman . Ohh mycrushh :'( Aku skrng sedang mlayan perasaan aku sendiri . Aku taktahu lah kdang2 suka kadang tak . entah lah perasaan aku ni skrng . Lain macam then pelik jeee . bak kata najwo latifff Kosong kosong kosong --' Ehmm dahlah nak tdow dluu . byebye

AKU TAK SAYANG SIAPA SELAIN KELUARGA AND KAWAN AKU JEE NOW !!! TK ADA YG SPECIAL PUN DALAM LIFE AKU SKRNG :')

Just waiting someone yg boleh membuka pintu hati aku kembali setelah dimainkan oleh seorang lelaki yg bernama ******** Tk ingat dh nama laki tuh ! byeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan